Home / ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ  / VIDEO από τον λαμπρό εορτασμό της 25ης Μαρτίου στην Κω – Τα μηνύματα από τον Δήμαρχο Κω και τον Περιφερειάρχη

VIDEO από τον λαμπρό εορτασμό της 25ης Μαρτίου στην Κω – Τα μηνύματα από τον Δήμαρχο Κω και τον Περιφερειάρχη

Χθες, Δευτέρα 24/3 πραγματοποιήθηκε Τρισάγιο από το Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Κώου και Νισύρου κ.κ. Ναθαναήλ και τον Ιερό Κλήρο… Κατάθεση στεφάνων από Μαθητές, Προσκόπους, Οδηγούς, Λύκειο Ελληνίδων, Ιδρύματα, Σωματεία, Συλλόγους της πόλης, παρουσία των Τοπικών Αρχών και των Εφεδροπολεμιστικών Οργανώσεων.

 

 

ΒΙΝΤΕΟ: Δημοτική τηλεόραση Κω (Kos TV)

 

 

 

 

 

 

Ενώ ακολούθησε προσκύνημα αντιπροσωπειών μαθητών στο Μνημείο Αρχιερέων και κατάθεση στεφάνων και κατάθεση στεφάνων στο Ηρώο Ριμινιτών Ιερολοχιτών Εθελοντών Κώων Παλαιών Πολεμιστών από εκπρόσωπο της Ταξιαρχίας, του Δήμου Κω, του Επαρχείου Κω και από τον πρόεδρο συνδέσμου των Κώων Εθελοντών Παλαιών Πολεμιστών, με προσκλητήριο Ηρώων Πεσόντων από τον πρώτο πρόεδρο των απογόνων του Συνδέσμου
Εθελοντών Παλαιών Πολεμιστών.

 

 

Σήμερα Τρίτη 25/3 – του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου – και ημέρα εορτασμού της Εθνικής Επετείου της 25ης Μαρτίου, σύμφωνα και με το πρόγραμμα εορτασμού, πραγματοποιήθηκε επίσημη Δοξολογία στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό Αγίου Νικολάου πόλεως Κω, χοροστατούντος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Κώου και Νισύρου κ.κ. Ναθαναήλ με τον Ιερό Κλήρο, παρουσία των Τοπικών Αρχών, των Μαζικών Φορέων και του Λαού. Τον πανηγυρικό της ημέρας εκφώνησε η κα Τσολάκη Αναστασία, του 1ου Γυμνασίου Κω.

H συννεφιά δεν στάθηκε αποτρεπτική για το πλήθος κόσμου που έδωσε το παρών στην μεγάλη παρέλαση της πόλης της Κω. Λίγο μετά τη 1 ξεκίνησε η παρέλαση με επικεφαλής τη Φιλαρμονική του Δήμου Κω, των Εφεδροπολεμιστικών Οργανώσεων, του Ε.Ε.Σ. Περιφερειακό Τμήμα Κω, μαθητών της Δευτεροβάθμιας και Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, των παιδιών από το Σβουρένειο ΚΔΑΠμεΑ Κω, Προσκόπων, Οδηγών, του Παραρτήματος του Λυκείου Ελληνίδων Κω, την Ελληνική ομάδα διάσωσης και λοιπών Συλλόγων.

 

 

ΒΙΝΤΕΟ: Δημοτική τηλεόραση Κω (Kos TV)

 

 

Την κυβέρνηση εκπροσώπησε, στις εκδηλώσεις εορτασμού της Εθνικής Επετείου της 25ης Μαρτίου, ο Υπουργός Μετανάστευσης και Ασύλου κ. Μάκης Βορίδης, ο οποίος βρίσκεται στο νησί μας ήδη από χθες 24/3.

 

 

 

 

Η παρέλαση ολοκληρώθηκε με την Φιλαρμονική της 80 ΑΔΤΕ και τους επικεφαλής των μηχανοκίνητων τμημάτων της Ελληνικής Αστυνομίας, του Λιμενικού Σώματος, της Πυροσβεστικής υπηρεσίας, των οχημάτων και πεζοπόρου τμήματος της Πολιτικής Προστασίας του Δήμου Κω και των πεζοπόρων τμημάτων της 80 ΑΔΤΕ.

 

 

 

 

 

 

Ο εορτασμός ολοκληρώνεται με τους καθιερωμένους παραδοσιακούς χορούς στην πλ. Ελευθερίας.

 

 

ΒΙΝΤΕΟ: Δημοτική τηλεόραση Κω (Kos TV)

 

 

 


 

 

Ακολουθούν τα μηνύματα του Δημάρχου Κω και του Περιφερειάρχη Ν. Αιγαίου

 

 

 

Μήνυμα Δημάρχου Κω Θεοδόση Νικηταρά για την Εθνική Επέτειο της 25 ης Μαρτίου

 

 

 

Συμπατριώτες, συμπατριώτισσες μου,

στον κόσμο που αλλάζει συνεχώς, η επέτειος της 25 ης Μαρτίου εξυψώνει την αξία της
ελευθερίας των ανθρώπων και ειρηνικής συνύπαρξης των Κρατών.
Η επέτειος της εθνικής παλιγγενεσίας έχει μοναδική αξία, για όλους τους Έλληνες και τις
Ελληνίδες, όπου κι αν βρίσκονται.

Είναι η απαρχή της σύγχρονης ταυτότητας μας, της δυνατότητας να ζούμε και να
δημιουργούμε ως ελεύθεροι πολίτες.
Παράλληλα, η διπλή γιορτή της πατρίδας μας, μας υπενθυμίζει ότι, με πίστη στις αρχές και
αξίες μας μπορούμε να πετύχουμε πολλά.
Ο Ευαγγελισμός της Θεοτόκου έχει συνδεθεί άρρηκτα με τους αγώνες των προγόνων μας για
ελευθερία.

Για να προασπίσουμε την ελευθερία μας, τη δημοκρατία μας, τις αρχές και τις αξίες του
ελληνισμού, απαιτείται κοινωνική ενότητα και δικαιοσύνη.
Αυτή η προσπάθεια μας αφορά όλους.
Για να δημιουργήσουμε ισχυρή και αυτοδύναμη Ελλάδα, με σημαίνοντα ρόλο στη μεγάλη
ευρωπαϊκή οικογένεια και σε όλο τον κόσμο.

Για την Ελλάδα του 21 ου αιώνα, που διασφαλίζει την ειρήνη και τη σταθερότητα στην περιοχή
μας, που υπερασπίζεται τα δικαιώματα της, με σεβασμό στο διεθνές δίκαιο.
Τιμούμε τους αγώνες των προγόνων μας, με την υπόσχεση ότι βαδίζουμε στον ίδιο δρόμο.
Για κοινωνία δικαίου και ισονομίας.

Με ενότητα, ομοψυχία και συνεννόηση δημιουργούμε την ισχυρή Κω.
Χρόνια πολλά και να είστε όλοι καλά.

 

 

 

 


 

ΜΗΝΥΜΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ Ν. ΑΙΓΑΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ 25η ΜΑΡΤΙΟΥ

 

 

 

Γ. Χατζημάρκος: Με υπευθυνότητα και κανόνες μπορούμε να μετατρέψουμε το μήνυμα της Επανάστασης του 1821 σε μια σύγχρονη πράξη εθνικής επανεκκίνησης

 

Τιμούμε την Εθνική Επέτειο της 25ης Μαρτίου, μια ημέρα που σηματοδοτεί τη γέννηση της ελεύθερης Ελλάδας. Τιμούμε εκείνους τους αυθεντικά γενναίους αγωνιστές που, πριν από 204 χρόνια, ύψωσαν το λάβαρο της ανεξαρτησίας και απέδειξαν πως η δύναμη της ψυχής μπορεί να υπερνικήσει τη δύναμη των αριθμών.

Η πίστη στην ελευθερία κατέλυσε την κυριαρχία της πανίσχυρης Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, οδηγώντας τη χώρα μας να γίνει η πρώτη επαρχία που εξελίχθηκε σε ανεξάρτητο και οργανωμένο κράτος. Μια ιστορική τομή που άλλαξε όχι μόνο τη μοίρα της Ελλάδας, αλλά επηρέασε και τις διεθνείς εξελίξεις.

 

Σήμερα, δύο αιώνες μετά, η Ελλάδα στέκεται ως μια ευρωπαϊκή χώρα, μέσα από μια διαδρομή που είχε και τις αντιθέσεις της: στιγμές λαμπρές αλλά και στιγμές δοκιμασίας. Επιλογές που μας έφεραν μπροστά αλλά και λάθη, που μας πλήγωσαν.

 

Και σήμερα, το ερώτημα που τίθεται είναι βαθιά ουσιαστικό: Τι κάνουμε εμείς με την ελευθερία που μας χάρισαν;

 

Γιατί η ελευθερία και η ανεξαρτησία δεν είναι απλώς δικαιώματα. Είναι και ευθύνες. Είναι η υποχρέωση να ζούμε με σεβασμό στους κανόνες, να προστατεύουμε το συνολικό περιβάλλον μας, κοινωνικό, πολιτικό, διοικητικό και φυσικό και να χτίζουμε ένα μέλλον που να είναι άξιο των θυσιών των προγόνων μας και εγγυημένο για τις γενιές που ακολουθούν.

 

Ψυχή έχουμε. Φιλότιμο έχουμε. Με υπευθυνότητα και κανόνες μπορούμε να μετατρέψουμε το μήνυμα της Επανάστασης του 1821 σε μια σύγχρονη πράξη εθνικής επανεκκίνησης. Σε μια επανάσταση που δεν είναι μόνο του παρελθόντος αλλά του παρόντος και του μέλλοντος. Μια επανάσταση της δημιουργικότητας, της ωριμότητας και της υπευθυνότητας που θα μας κάνει περήφανους πολίτες μιας οργανωμένης, υπεύθυνης και δίκαιης κοινωνίας .

 

Ζήτω η 25η Μαρτίου! Ζήτω η Ελλάδα! Ζήτω η ελευθερία, η ανεξαρτησία και η ευθύνη που μας ενώνουν!