Σε όλους τους μαθητές μας, τα παιδιά της Κω, που βρίσκονται σε
περίοδο εξετάσεων, εύχομαι καλή δύναμη και καλή επιτυχία.
…
Με ηρεμία, συγκέντρωση, μεθοδικότητα, καλό ύπνο και καλή διατροφή
όλα θα μοιάζουν ευκολότερα.
Βάλτε τα δυνατά σας και να θυμάστε πως η ζωή δεν καθορίζεται από
μια εξέταση μόνο. Για εμάς τα έχετε ήδη καταφέρει.
