Συγχαρητήριο μήνυμα του Σβουρένειου προς τον καθηγητή Πληροφορικής και Ρομποτικής κ. Αλ. Καϊσερλη
Ο Αντιδήμαρχος Κω κ. Καλλούδης Ιωάννης – Πρόεδρος ΚΕΚΠΑΠΥΑΣ , οι μαθητές και το εκπαιδευτικό
προσωπικό του Σβουρένειου ΚΔΑΠΑμεΑ
…
συγχαίρουν δημόσια τον καθηγητή Πληροφορικής και Ρομποτικής κ. Καίσερλη
Αλέξανδρο για την συμμετοχή του ως μέλος του Κέντρου Νεότητας του Συμβουλίου της Ευρώπης με θέμα την Τεχνητή Νοημοσύνη .
Αποτελεί τιμή για το Κέντρο μας ,το γεγονός ότι ο κ. Καίσερλης , είναι εκ των αμμισθί Επιστημονικών
Συνεργατών μας υλοποιώντας το πρόγραμμα « Ρομποτική και Άτομα με Αναπηρία » .
Τιμή για το Κέντρο μας , Τιμή για το Νησί μας .
Χατζηδαυίδ Κων/νος _______________Καλλούδης Ιωάννης
Διευθυντής Σβουρένειου ΚΔΑΠΑμεΑ ____Αντιδήμαρχος Κω
_____________________________Πρόεδρος ΚΕΚΠΑΠΥΑΣ
