Έφυγε από την ζωή ο δημοσιογράφος Γιώργος Τράγκας, ο οποίος νοσηλευόταν στο «Σωτηρία» με κορονοϊό. Την δυσάρεστη είδηση μετέδωσαν το πρωί της Τρίτης (14/12) ο ΣΚΑΪ και ο ΑΝΤ1.
Έφυγε από την ζωή ο Γιώργος Τράγκας, ο οποίος νοσηλευόταν στο «Σωτηρία» με κορονοϊό. Ο γνωστός δημοσιογράφος και επικεφαλής του «Κινήματος Ελεύθεροι Άνθρωποι» έδωσε μάχη για να κρατηθεί στη ζωή.
Ο Γιώργος Τράγκας νοσηλευόταν με κορονοϊό από τις 5 Δεκεμβρίου, ενώ πέντε μέρες αργότερα κρίθηκε απαραίτητη του η εισαγωγή του σε ΜΕΘ. Κατά τη διάρκεια της νοσηλείας του, υπέστη έμφραγμα και ακολούθησε πνευμονικό οίδημα με το οξυγόνο του να πέφτει στο 84, ενώ στη συνέχεια ανέβηκε στο 88-89.
